Träningsdagboken

Hallå, tänkte införa en träningsdagbok om mina vikter och övningar så jag håller koll på dom själv.
Och vilka dagar jag gör vad på. Vore kul att se förbättringar vecka för vecka! 
Ska försöka få in min kost också.. 

Förra veckans träningsprogram (utan vikter inskrivna utan bara dagsprogrammet) 

Måndag:
Axlar+bröst + 10 min på crosstrainern nivå 5. 
Tisdag:  Rygg/ axlar + 30 min PW på 7,? 
Onsdag: Ben/rumpa + 15 min crosstrainer nivå 5
Torsdag: Ryggpass 
Fredag: Magträning + 30 min PW på nivå 7,5, + 10 min springa på 10.0 
Lördag: Vilodag
Söndag: Rumpa och mage (hemmaträning)

Veckan innan det: (kommer inte ihåg hur motionsträningen såg ut då bara). 
Måndag: Magsjuk = vilodag! 
Tisdag: Allmän träning av olika muskelgrupper. 
Onsdag: 30min core + bröst
Torsdag: armar
Fredag: Rygg/axlar 
Lördag: Ben/rumpa + mage, 20 min PW nivå 7,5 + 9 min springa på 11.0 + 1 min 15.0, cykel med benen framför 10 min. 
Söndag: (vilodag) Hoppträning för Erik 1,5h 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: